Sanacija lukobranskog objekta gradske luke Biograd n/M

Opis projekta

Projektom sanacije predviđa se demontiranje svih izvornih kamenih elemenata lukobrana, te dijelom rušenje preostalog dijela, temeljnog iskopa, te izgradnja novih podmorskih betonskih obalnih zidova, nadmorskih AB zidova sa vidljivom stranom od demontiranih kam. elemenata.

Projektom sanacije predviđa se demontiranje svih izvornih kamenih elemenata lukobrana, te dijelom rušenje preostalog dijela, temeljnog iskopa, te izgradnja novih podmorskih betonskih obalnih zidova, nadmorskih AB zidova sa vidljivom stranom od demontiranih kam. elemenata.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Građevinski radovi na modernizaciji i proširenju ribarske luke Vela Lamjana, Kali, otok Ugljan

Opis projekta

Građevinski radovi na modernizaciji i proširenju ribarske luke Vela Lamjana, Kali, Otok Ugljan

– Dogradnja glavnog lukobranskog objekta
Glavni lukobran je produžen i saniran je postojeći operativni gat. Operativni vez se produljuje za 27,96 metara na sjevernoj strani, te 25,93 metra na južnoj strani čime se formira glava novog operativnog gata ukupne širine 7,73 metara. 

-Obala za prihvat ribarskih brodova i prekrcaj ribe
U produžetku postojeće obale za prihvat ribarskih brodova planira se nova obalna trasa čija je duljina iznositi 161,59 metara.

-Operativni vez i zapadna obala za prihvat brodica
Operativni vez dug je 58 metara i širok 8 metara i završava manjim vezom dužine 12 metara i širine 4,00 metra. U nastavku trase operativnog gata je obala za prihvat brodica ukupne dužine 71 metara.

-Istočna obala za prihvat brodica
U nastavku obale za prihvat ribarskih brodova izgradit će se obala u luku dužine oko 76,70 metara, koja slijedi prirodnu obalu i proteže se dalje za oko 34,40 metra. Novoplanirana obalna trasa ukupne je duljine oko 111 metara.

-Površina za odlaganja ribarske opreme i kolni pristup
Površina za odlaganje ribarske opreme planira se izgraditi u dnu uvale. Obuhvat ove površine je do lica potpornog zida planirane prometnice. Kolni pristup između obale za prihvat ribarskih brodova i površine za odlaganje ribarske opreme je interna tehnološka prometnica.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Izvođenje radova na rekonstrukciji postojeće lučke infrastrukture na području ribarske luke unutar obuhvata trajektnog terminala Zadar- Gaženica

Opis projekta

Izvođenje radova na rekonstrukciji postojeće lučke infrastrukture na području ribarske luke unutar obuhvata trajektnog terminala Zadar- Gaženica

Projekt rekonstrukcije i dogradnje ribarske luke sastojao se od 3 faze:

  1. faza – obala i travel lift
  2. faza – manipulativni i servisni prostor, interne prometnice, zelene površine
  3. faza – skladište i pomoćni prostori

 

U prvoj fazi „Obala i travel lift” za potrebe servisiranja brodova, izgrađen je servisni plato za podizanje i spuštanje plovila u more. Plato za podizanje i spuštanje plovila smješten je na zapadnom dijelu postojeće obale.

U drugoj fazi uređeni su manipulativni i servisni prostor, interne prometnice i zelene površine. Posebna pažnja posvećena je osiguravanju prostornih, tehničkih i sanitarnih uvjeta kako bi se planirane djelatnosti mogle nesmetano odvijati.

Prometne i manipulativne površine oblikovno su podijeljene u dva dijela. Sjeveroistočni dio neposredno se nastavlja na konstrukciju istezališta za brodove. Jugozapadna cjelina organizirana je oko zgrade skladišta i pratećih objekata, a sadrži parkiralište za teretna vozila, parkiralište za osobna vozila s 30 parkirnih mjesta, manipulativni prostor za ukrcaj i iskrcaj te površinu za pranje i krpanje mreža.

U trećoj fazi izgrađeno je skladište s pripadajućim pomoćnim objektima. Objekt skladišta sastoji se od šest jednakih skladišnih odjeljaka koji funkcioniraju kao zasebne cjeline (različiti korisnici). Namjena skladišta je skladištenje mreža, ribarskih alata, rezervnih dijelova, opreme i uređaja za ribarske brodove. Neto površina skladišta iznosi 891 m2.

Uz objekt skladišta, sa njegove sjeverozapadne strane, izgrađen je pomoćni objekt sa namjenskim prostorijama. S jugoistočne strane skladišta izgrađen je pomoćni objekt za otpad i konfiskat. U prethodnom razdoblju, na glavnom objektu u cijelosti su postavljeni krovni i fasadni paneli, dok je unutar samog objekta realizirana izvedba industrijskog poda.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Zadarska riva

Opis projekta

Zadarska riva

Projekt obuhvaća rekonstrukciju obalnog zida Obale kralja Petra Krešimira IV., duljine 905,82 m te širine od 5,0 do 5,6 m, kao i rekonstrukciju (cca. 64,5 m) i dogradnju (u dužini od 15 metara) postojećeg gata. Produženi gat će imati dimenzije kakve je imao kada je izgrađen prije stotinjak godina kao brodsko pristanište. Projektom je predviđena i rekonstrukcija zaobalnog dijela Liburnske obale, u duljini od 600 m i širini 5 m. Rekonstrukcija će obuhvatiti sljedeće bitne elemente: uređenje obale, rješavanje oborinske odvodnje, izvedbu tri nova energetska ormarića i njima pripadajuće vodovodne i elektroinstalacijske mreže.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

HC Tkon

Opis projekta

HC TKON

Predmet ovog projekta je rekonstrukcija postojeće ceste D-110 na način da ulazi u trajektno pristanište i tu završava.

Postojeća cesta na mjestu odvajanja ima visinske kote oko +4,00 m, tako da se trasa nakon odvajanja spušta nagibom od oko 7% prema pristaništu. Raskrižje će biti opremljeno potrebnom horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, a omogućeno je i prelaženje pješaka preko svih krakova. S obje strane ceste na ulazu u pristaništu su kolnici za pješake. Uz trasu prilaza pristaništu, zbog visinske denivelacije, s obje strane su betonski potporni zidovi.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Tommy Preko

Opis projekta

Egestas aenean tincidunt, torquent felis orci nibh aliquam et praesent placerat eleifend sagittis ut magna consequat nibh turpis, vitae donec turpis platea class.

Egestas aenean tincidunt, torquent felis orci nibh aliquam placerat auctor litora consectetur praesent netus aptent ut ornare netus dictum praesent placerat eleif vivamus et volutpat.
With last generation equipment
We are fast in our work
High quality profressionals
Ipsum curae curabitur dapibus non netus dolor ante ut laoreet, turpis faucibus sodales euismod conubia taciti quisque vestibulum, vitae adipiscing bibendum himenaeos lobortis dictum etiam mattis.

Brochure

Pogledajte .pdf projekta

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Rekonstrukcija obalnog zida Petrčane – 1.faza – 2.dio

Opis projekta

Rekonstrukcija obalnog zida Petrčane -1.faza - 2.dio

Idejnim projektom obuhvaćeni su sljedeći radovi rekonstrukcije obalnog zida luke Petrčane:

– rekonstrukcija glavnog lukobrana

– rekonstrukcija postojećih gatova za privez brodica

– rekonstrukcija obalnog zida i istezališta brodica

– izvedba hidrantske mreže u cijelom području obuhvata

– rekonstrukcija postojeće rasvjete te izvedba nove rasvjete na mjestima na kojima rasvjeta nije izvedena

-odvodnja oborinskih voda

– uređenje pjašačkih površina i operativnih površina luke

– hortikulturni radovi i izvedba sistema za navodnjavanje

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Rekonstrukcija Primorske ulice- 1. faza, Grad Novalja

Opis projekta

Rekonstrukcija Primorske ulice- 1. faza, Grad Novalja

Projekt podrazumijeva rekonstrukciju Primorske ulice koja je pristupna cesta i ujedno jedini izlaz i
ulaz prema luci. Realizacijom ovog projekta Primorska ulica postat će dvosmjerna prometnica s
unaprjeđenom cestovnom, oborinskom, biciklističkom i pješačkom infrastrukturom. Također, ovaj
projekt predviđa montažu suvremenih solarnih klupa i solarne čekaonice za autobuse koji prometuju
ulicom te horizontalnu signalizaciju koja olakšava pristup osobama s invaliditetom uz hortikulturni
zahvat za očuvanje bioraznolikosti.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Izgradnja ribarske luke u uvali Vela Lamjana, Kali- Dogradnja luke- 2. Faza

Opis projekta

Izgradnja ribarske luke u uvali Vela Lamjana, Kali- Dogradnja luke- 2. Faza (u tijeku)

Projekt obuhvaća izgradnju:
– Poslovne zgrade sa prostorijom za ledomat. Namjena građevine je upravno-uslužna te je dio kompleksa ribarske
luke. U prizemlju se nalazi predvorje s glavnim stubištem, sanitarni čvor, sala za sastanke, te prostor za
ledomate. Na katu se nalazi sala za edukaciju ribara, uredi, sanitarni čvor s toaletima, garderobom, tuševima i
praonicom; te prostorije za servere i video nadzor.

– Radni natkriveni prostor – hala otvorenog tipa. Namjena hale je natkriveni radni prostor za obavljanje ribarskih
poslova na kopnu

– Obodna interna prometnica

– Kanal za slivne vode – radi sakupljanja slivnih voda, koje gravitiraju prema operativnim površinama i objektima
faze II ribarske luke u uvali Vela Lamjana, izvode se dva kanala koji se pružaju obodno oko prostora luke.

– Operativni prostor za prekrcaj i skladištenje ribe, te odlaganje ribarske opreme

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Dogradnja gradske luke Sali na Dugom otoku

Opis projekta

Dogradnja gradske luke Sali na Dugom otoku

U sklopu dogradnje luke Sali izvodili su se sljedeći radovi:

– Izgradnja obale u dužini od 149,5 m odnosno 141,5 m netto dužine privezne crte sa osiguranim gazom od 4 m koja se izvodi na 72 armirano-betonska pilota promjera 800/870 mm

– Uređenje zaobalne površine iza novoizgrađene obale

– Izrada glavnog lukobrana za zaštitu od valova u dužini od ukupno 116 m koji se izvodi kao konstrukcija na 18 bušećih armirano-betonskih pilota promjera 1300/1380 mm

Nova obala i unutrašnja strana glavnog lukobrana koristiti će se za privez plovila u javnom prometu, izletničkih brodova te plovila nautičkog turizma. Konstrukcija lukobrana omogućuje tijekom ljeta i pri odgovarajućim vremenskim uvjetima korištenje vanjske strane lukobrana za povremeni kratkotrajni privez različitih plovila.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Kali Grupa