Poslovna zgrada- servisna hala u Poslovnoj zoni Lonići, Bibinje (u tijeku)

Opis projekta

Poslovna građevina - trgovina građevinskog materijala, Briševo

– Dogradnja glavnog lukobranskog objekta
Glavni lukobran je produžen i saniran je postojeći operativni gat. Operativni vez se produljuje za 27,96 metara na sjevernoj strani, te 25,93 metra na južnoj strani čime se formira glava novog operativnog gata ukupne širine 7,73 metara. 

-Obala za prihvat ribarskih brodova i prekrcaj ribe
U produžetku postojeće obale za prihvat ribarskih brodova planira se nova obalna trasa čija je duljina iznositi 161,59 metara.

-Operativni vez i zapadna obala za prihvat brodica
Operativni vez dug je 58 metara i širok 8 metara i završava manjim vezom dužine 12 metara i širine 4,00 metra. U nastavku trase operativnog gata je obala za prihvat brodica ukupne dužine 71 metara.

-Istočna obala za prihvat brodica
U nastavku obale za prihvat ribarskih brodova izgradit će se obala u luku dužine oko 76,70 metara, koja slijedi prirodnu obalu i proteže se dalje za oko 34,40 metra. Novoplanirana obalna trasa ukupne je duljine oko 111 metara.

-Površina za odlaganja ribarske opreme i kolni pristup
Površina za odlaganje ribarske opreme planira se izgraditi u dnu uvale. Obuhvat ove površine je do lica potpornog zida planirane prometnice. Kolni pristup između obale za prihvat ribarskih brodova i površine za odlaganje ribarske opreme je interna tehnološka prometnica.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Poslovna građevina – trgovina građevinskog materijala, Briševo (u tijeku)

Opis projekta

Poslovna građevina - trgovina građevinskog materijala, Briševo

– Dogradnja glavnog lukobranskog objekta
Glavni lukobran je produžen i saniran je postojeći operativni gat. Operativni vez se produljuje za 27,96 metara na sjevernoj strani, te 25,93 metra na južnoj strani čime se formira glava novog operativnog gata ukupne širine 7,73 metara. 

-Obala za prihvat ribarskih brodova i prekrcaj ribe
U produžetku postojeće obale za prihvat ribarskih brodova planira se nova obalna trasa čija je duljina iznositi 161,59 metara.

-Operativni vez i zapadna obala za prihvat brodica
Operativni vez dug je 58 metara i širok 8 metara i završava manjim vezom dužine 12 metara i širine 4,00 metra. U nastavku trase operativnog gata je obala za prihvat brodica ukupne dužine 71 metara.

-Istočna obala za prihvat brodica
U nastavku obale za prihvat ribarskih brodova izgradit će se obala u luku dužine oko 76,70 metara, koja slijedi prirodnu obalu i proteže se dalje za oko 34,40 metra. Novoplanirana obalna trasa ukupne je duljine oko 111 metara.

-Površina za odlaganja ribarske opreme i kolni pristup
Površina za odlaganje ribarske opreme planira se izgraditi u dnu uvale. Obuhvat ove površine je do lica potpornog zida planirane prometnice. Kolni pristup između obale za prihvat ribarskih brodova i površine za odlaganje ribarske opreme je interna tehnološka prometnica.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Uklanjanje naplavnog sloja materijala u akvatoriju Ninske uvale (u tijeku)

Opis projekta

Uklanjanje naplavnog sloja materijala u akvatoriju Ninske uvale

– Dogradnja glavnog lukobranskog objekta
Glavni lukobran je produžen i saniran je postojeći operativni gat. Operativni vez se produljuje za 27,96 metara na sjevernoj strani, te 25,93 metra na južnoj strani čime se formira glava novog operativnog gata ukupne širine 7,73 metara. 

-Obala za prihvat ribarskih brodova i prekrcaj ribe
U produžetku postojeće obale za prihvat ribarskih brodova planira se nova obalna trasa čija je duljina iznositi 161,59 metara.

-Operativni vez i zapadna obala za prihvat brodica
Operativni vez dug je 58 metara i širok 8 metara i završava manjim vezom dužine 12 metara i širine 4,00 metra. U nastavku trase operativnog gata je obala za prihvat brodica ukupne dužine 71 metara.

-Istočna obala za prihvat brodica
U nastavku obale za prihvat ribarskih brodova izgradit će se obala u luku dužine oko 76,70 metara, koja slijedi prirodnu obalu i proteže se dalje za oko 34,40 metra. Novoplanirana obalna trasa ukupne je duljine oko 111 metara.

-Površina za odlaganja ribarske opreme i kolni pristup
Površina za odlaganje ribarske opreme planira se izgraditi u dnu uvale. Obuhvat ove površine je do lica potpornog zida planirane prometnice. Kolni pristup između obale za prihvat ribarskih brodova i površine za odlaganje ribarske opreme je interna tehnološka prometnica.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Sanacija lukobranskog objekta gradske luke Biograd n/M (u tijeku)

Opis projekta

Projektom sanacije predviđa se demontiranje svih izvornih kamenih elemenata lukobrana, te dijelom rušenje preostalog dijela, temeljnog iskopa, te izgradnja novih podmorskih betonskih obalnih zidova, nadmorskih AB zidova sa vidljivom stranom od demontiranih kam. elemenata.

Projektom sanacije predviđa se demontiranje svih izvornih kamenih elemenata lukobrana, te dijelom rušenje preostalog dijela, temeljnog iskopa, te izgradnja novih podmorskih betonskih obalnih zidova, nadmorskih AB zidova sa vidljivom stranom od demontiranih kam. elemenata.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Izgradnja novog groblja u naselju Preko- 1.faza (u tijeku)

Opis projekta

Izgradnja novog groblja u naselju Preko

U prvoj fazi sagradit će se dva srednja polja sa 261 grobnicom, sa četiri ili šest polica kao i osnovnom infrastrukturom koju groblje treba imati – mrtvačnicom, kapelicom, oproštajnom dvoranom, cvjećarnicom, prostorijom za grobare, sanitarnim čvorovima te pristupnom cestom i velikim parkiralištem. Nakon toga, uredit će se još toliko grobnih mjesta, tako da će ih ukupno biti oko 500, 473 grobnice i 41 ukopno mjesto za urne.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Građevinski radovi na modernizaciji i proširenju ribarske luke Vela Lamjana, Kali, otok Ugljan

Opis projekta

Građevinski radovi na modernizaciji i proširenju ribarske luke Vela Lamjana, Kali, Otok Ugljan

– Dogradnja glavnog lukobranskog objekta
Glavni lukobran je produžen i saniran je postojeći operativni gat. Operativni vez se produljuje za 27,96 metara na sjevernoj strani, te 25,93 metra na južnoj strani čime se formira glava novog operativnog gata ukupne širine 7,73 metara. 

-Obala za prihvat ribarskih brodova i prekrcaj ribe
U produžetku postojeće obale za prihvat ribarskih brodova planira se nova obalna trasa čija je duljina iznositi 161,59 metara.

-Operativni vez i zapadna obala za prihvat brodica
Operativni vez dug je 58 metara i širok 8 metara i završava manjim vezom dužine 12 metara i širine 4,00 metra. U nastavku trase operativnog gata je obala za prihvat brodica ukupne dužine 71 metara.

-Istočna obala za prihvat brodica
U nastavku obale za prihvat ribarskih brodova izgradit će se obala u luku dužine oko 76,70 metara, koja slijedi prirodnu obalu i proteže se dalje za oko 34,40 metra. Novoplanirana obalna trasa ukupne je duljine oko 111 metara.

-Površina za odlaganja ribarske opreme i kolni pristup
Površina za odlaganje ribarske opreme planira se izgraditi u dnu uvale. Obuhvat ove površine je do lica potpornog zida planirane prometnice. Kolni pristup između obale za prihvat ribarskih brodova i površine za odlaganje ribarske opreme je interna tehnološka prometnica.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Izvođenje radova na rekonstrukciji postojeće lučke infrastrukture na području ribarske luke unutar obuhvata trajektnog terminala Zadar- Gaženica

Opis projekta

Izvođenje radova na rekonstrukciji postojeće lučke infrastrukture na području ribarske luke unutar obuhvata trajektnog terminala Zadar- Gaženica

Projekt rekonstrukcije i dogradnje ribarske luke sastojao se od 3 faze:

  1. faza – obala i travel lift
  2. faza – manipulativni i servisni prostor, interne prometnice, zelene površine
  3. faza – skladište i pomoćni prostori

 

U prvoj fazi „Obala i travel lift” za potrebe servisiranja brodova, izgrađen je servisni plato za podizanje i spuštanje plovila u more. Plato za podizanje i spuštanje plovila smješten je na zapadnom dijelu postojeće obale.

U drugoj fazi uređeni su manipulativni i servisni prostor, interne prometnice i zelene površine. Posebna pažnja posvećena je osiguravanju prostornih, tehničkih i sanitarnih uvjeta kako bi se planirane djelatnosti mogle nesmetano odvijati.

Prometne i manipulativne površine oblikovno su podijeljene u dva dijela. Sjeveroistočni dio neposredno se nastavlja na konstrukciju istezališta za brodove. Jugozapadna cjelina organizirana je oko zgrade skladišta i pratećih objekata, a sadrži parkiralište za teretna vozila, parkiralište za osobna vozila s 30 parkirnih mjesta, manipulativni prostor za ukrcaj i iskrcaj te površinu za pranje i krpanje mreža.

U trećoj fazi izgrađeno je skladište s pripadajućim pomoćnim objektima. Objekt skladišta sastoji se od šest jednakih skladišnih odjeljaka koji funkcioniraju kao zasebne cjeline (različiti korisnici). Namjena skladišta je skladištenje mreža, ribarskih alata, rezervnih dijelova, opreme i uređaja za ribarske brodove. Neto površina skladišta iznosi 891 m2.

Uz objekt skladišta, sa njegove sjeverozapadne strane, izgrađen je pomoćni objekt sa namjenskim prostorijama. S jugoistočne strane skladišta izgrađen je pomoćni objekt za otpad i konfiskat. U prethodnom razdoblju, na glavnom objektu u cijelosti su postavljeni krovni i fasadni paneli, dok je unutar samog objekta realizirana izvedba industrijskog poda.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Zadarska riva

Opis projekta

Zadarska riva

Projekt obuhvaća rekonstrukciju obalnog zida Obale kralja Petra Krešimira IV., duljine 905,82 m te širine od 5,0 do 5,6 m, kao i rekonstrukciju (cca. 64,5 m) i dogradnju (u dužini od 15 metara) postojećeg gata. Produženi gat će imati dimenzije kakve je imao kada je izgrađen prije stotinjak godina kao brodsko pristanište. Projektom je predviđena i rekonstrukcija zaobalnog dijela Liburnske obale, u duljini od 600 m i širini 5 m. Rekonstrukcija će obuhvatiti sljedeće bitne elemente: uređenje obale, rješavanje oborinske odvodnje, izvedbu tri nova energetska ormarića i njima pripadajuće vodovodne i elektroinstalacijske mreže.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

HC Tkon

Opis projekta

HC TKON

Predmet ovog projekta je rekonstrukcija postojeće ceste D-110 na način da ulazi u trajektno pristanište i tu završava.

Postojeća cesta na mjestu odvajanja ima visinske kote oko +4,00 m, tako da se trasa nakon odvajanja spušta nagibom od oko 7% prema pristaništu. Raskrižje će biti opremljeno potrebnom horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, a omogućeno je i prelaženje pješaka preko svih krakova. S obje strane ceste na ulazu u pristaništu su kolnici za pješake. Uz trasu prilaza pristaništu, zbog visinske denivelacije, s obje strane su betonski potporni zidovi.

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više

Tommy Preko

Opis projekta

Egestas aenean tincidunt, torquent felis orci nibh aliquam et praesent placerat eleifend sagittis ut magna consequat nibh turpis, vitae donec turpis platea class.

Egestas aenean tincidunt, torquent felis orci nibh aliquam placerat auctor litora consectetur praesent netus aptent ut ornare netus dictum praesent placerat eleif vivamus et volutpat.
With last generation equipment
We are fast in our work
High quality profressionals
Ipsum curae curabitur dapibus non netus dolor ante ut laoreet, turpis faucibus sodales euismod conubia taciti quisque vestibulum, vitae adipiscing bibendum himenaeos lobortis dictum etiam mattis.

Brochure

Pogledajte .pdf projekta

Želite raditi s nama?

Posvećeni smo pružanju najviše razine kvalitete. Vjerujemo u izgradnju odnosa, ne samo projekata - i nastojimo svaki projekt završiti točno onako kako ste to zamislili.
Saznaj više
  • 1
  • 2